TUW-CUPRUM

Obserwuj

O firmie

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych “CUPRUM” prowadzi nabór na stanowisko: referent ds. analiz finansowych

Oferujemy:
– pełny etat w trybie pracy hybrydowej,
– wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanych kompetencji,
– możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
– przyjazną atmosferę pracy,
– niezbędne narzędzia do pracy,
– abonament medyczny

Wymagania:
– zdolności analityczne, samodzielność, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy; szybkie przyswajanie wiedzy, umiejętność pracy pod presją czasu,
– znajomość obszaru rachunkowości zarządczej oraz budżetowania,
– mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej w zakresie umożliwiającym dokonywanie analiz ubezpieczeniowych i finansowych itp. oraz Power Query, MS SQL
– biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel i innych narzędzi umiejętność ich wykorzystywania do analizy danych,
– dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
– wykształcenie wyższe (matematyka, informatyka, ekonomia, finanse, rachunkowość, bankowość)

Zakres obowiązków:
– uczestnictwo w tworzeniu i modyfikacji procedur wewnętrznych oraz narzędzi;
– tworzenie i rozwijanie narzędzi kontrolingowych,
– optymalizacja efektywności procesów raportowania i pozyskiwania danych do raportowania;
– przygotowywanie danych do wyliczenia SCR i rezerw techniczno-ubezpieczeniowych na potrzeby PSR i WII;
– uczestnictwo w planowaniu finansowym w zakresie PSR i WII; kontrola realizacji planowanych wartości i analiza odchyleń;
– analiza danych szkodowych i ubezpieczeniowych wykonywana cyklicznie lub ad hoc wskazanych przez przełożonego;
– monitoring i weryfikacja stopnia jakości kredytowej reasekuratorów, monitoring sytuacji finansowej reasekuratorów;
– przygotowanie analiz niezbędnych do zawarcia/odnowień programów reasekuracyjnych;
– przygotowywanie okresowych raportów dot. reasekuracji;
– sporządzanie sprawozdań i zestawień miesięcznych, kwartalnych i rocznych obowiązujących w biurze;
– sporządzanie wybranych sprawozdań do KNF i jednostek zewnętrznych oraz informacji dodatkowych do kwartalnego i rocznego sprawozdania finansowego na potrzeby PSR i na potrzeby WII

Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny.
– Oferty pracy prosimy przesłać elektronicznie na adres mailowy: sekretariat@tuw-cuprum.pl w terminie do dnia 19.05.2025 r.
– Uprzejmie informujemy, ze odpowiemy tylko na wybrane oferty. Zapraszamy do składania dokumentów aplikacyjnych.

Przetwarzanie danych osobowych :

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych CUPRUM w Lubinie, ul. M. Skłodowskiej-Curie 82. Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych administratora pod adresem e-mail: iod@tuw-cuprum.pl.
– Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie obowiązku prawnego administratora – w zakresie danych wskazanych w art. 22 1 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz na podstawie Państwa zgody – w zakresie pozostałych danych wskazanych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która będzie wyrażona poprzez wyraźne działanie, jakim jest przesłanie do administratora zgłoszenia rekrutacyjnego z odpowiednimi danymi osobowymi. Zgoda może zostać odwołana w każdym czasie. Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
– Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Część danych może być przetwarzana dłużej w ramach uzasadnionego interesu administratora danych, w tym związanego z dochodzeniem roszczeń i obroną przed roszczeniami. Nie dłużej jednak niż przez okres 9 miesięcy od zakończenia rekrutacji, Korzystamy z usług dostawców zewnętrznych, którzy zaopatrują nas w różnego rodzaju usługi. Realizacja części z nich, np. wsparcie informatyczne wymaga dostępu do danych osobowych, które posiadamy. Wobec tego Państwa dane mogą być przekazywane naszym dostawcom.
– Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
– Mają Państwo także prawo do wniesienia skargi na sposób przetwarzania danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w oparciu o odpowiednie przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
– Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art.22 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne lecz niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych niemających charakteru szczególnego w rozumieniu RODO jest dobrowolne i ich przesłanie w ramach CV lub innej formy komunikacji poczytane będzie jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym

Informacje o firmie

  • Branża Firmy: Ubezpieczenia
  • Adres Firmy: ul. M. Skłodowskiej - Curie 82

Connect with us

Kompetencje

Jeśli zauważyłeś/łaś jakiś błąd na stronie (np. coś się źle wyświetla, któryś z linków nie działa) zgłoś go tutaj.
Zgłoś problem na stronie
Zgłoś problem na stronie
Jeśli zauważyłeś/łaś jakiś błąd na stronie (np. coś się źle wyświetla, któryś z linków nie działa) zgłoś go tutaj.