O firmie
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej. Przede wszystkim poprzez: telefon, SMS, pocztę elektroniczną, formularze www, web chat, wirtualnego doradcę oraz social media.
Strategia firmy, rozwiązania organizacyjne, technologia a także stabilność finansowa wynikająca z przynależności do dużej grupy kapitałowej pozwala w razie potrzeby na szybkie tworzenie kolejnych centrów usług, także w miejscach wskazanych przez zleceniodawców.
Dzięki rozmaitym zleceniom nabyliśmy obszerną praktykę w zakresie organizacji i zarządzania projektami. Specjalizujemy się w wiedzy branżowej, właściwej dla obszarów aktywności biznesowej naszych klientów.
Arteria Customer Services ma opublikowaną 1 ofertę pracy