
Kancelaria Sejmu to urząd, który wspiera działalność Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej w tworzeniu prawa. Jesteśmy odpowiedzialni za organizację pracy posłów oraz zapewnienie im odpowiednich warunków, umożliwiających procedowanie ustaw.
Czym jest Aplikacja sejmowa?
Aplikacja sejmowa otwiera absolwentom studiów wyższych II stopnia możliwość zatrudnienia w Kancelarii Sejmu. Jej celem jest przygotowanie aplikantów do należytego wykonywania obowiązków urzędniczych. Aplikanci są zatrudnieni na czas określony i uczestniczą w szkoleniu przewidzianym programem aplikacji. Aplikacja trwa od 1.10.2025 r. do 30.09.2026 r.
Dlaczego warto aplikować?
- Możliwości rozwoju i kontynuacji nauki: Oferujemy udział w Aplikacji sejmowej, szkolenia oraz mentoring, które pomogą Ci zdobyć cenne doświadczenie w administracji publicznej. Deklarujemy możliwość pracy nad ciekawymi i prestiżowymi projektami dla Sejmu i jego organów oraz Kancelarii Sejmu.
- Innowacyjność: Angażujemy się w projekty związane z cyfryzacją administracji publicznej i nowoczesnymi technologiami.
- Warunki pracy:
- stabilne zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”, nagrody uznaniowe, nagrody jubileuszowe;
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- dopłata do karty Multisport;
- dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym;
- dofinansowanie do wypoczynku;
- dostęp do oferty promocyjnej na wybrane spektakle m.in. z repertuaru Teatru Narodowego.
Więcej informacji oraz kryteria dla osób aplikujących w dokumencie pod linkiem: https://biurokarier.uwr.edu.pl/wp-content/uploads/2025/04/Ogloszenie-Rekrutacja-na-Aplikacje-sejmowa-16-czerwca.pdf