Magdalena Kotlarczyk

Tytuł Wykładu: ,,#It’sUpToMe i dlaczego to od Ciebie zależy więcej niż myślisz”

Magdalena Kotlarczyk zawodową przygodę ze światem cyfrowej transformacji i technologicznych innowacji rozpoczęła w 2011 dołączając do zespołu Google Polska w Warszawie. W lipcu 2021 została szefową polskiego oddziału Google. 

Wcześniej przez blisko 13 lat w lokalnych i regionalnych rolach w Procter & Gamble z Warszawy, Londynu czy Genewy odpowiadała za brand management i planowanie komunikacji marketingowej szeregu kategorii FMCG. 

Jest absolwentką marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University. 

Jeśli zauważyłeś/łaś jakiś błąd na stronie (np. coś się źle wyświetla, któryś z linków nie działa) zgłoś go tutaj.
Zgłoś problem na stronie
Zgłoś problem na stronie
Jeśli zauważyłeś/łaś jakiś błąd na stronie (np. coś się źle wyświetla, któryś z linków nie działa) zgłoś go tutaj.