
Nasze społeczeństwo potrzebuje tych, którzy nie tylko mają wiedzę. Ale wiedzą też co z tą wiedzą zrobić. Konkurs Sigma Challenge ma zwrócić uwagę na tę potrzebę i docenić młodych ludzi z potencjałem.
XYZ, medium nowej kategorii dla ludzi ciekawych świata, oraz PWN duże wydawnictwo z wieloletnią tradycją, silną marką i renomą w środowisku naukowym, stworzyły konkurs, który ma szansę na stałe wpisać się w kalendarz akademicki.
Pierwsza edycja Sigma Challenge to 6 kategorii, którymi opiekują się wybitni przedstawiciele świata nauki.
Nabór trwa do 26 maja do godz. 14.00, a sam wielki test odbędzie się w formule online 28 maja.
Wszystkie informacje o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie: https://xyz.pl/sigmachallenge/.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
O konkursie
Tworząc Sigma Challenge wybraliśmy te kategorie, które najbardziej wpływają na to jak działają współczesne społeczeństwa. Z jednej strony sprawdzimy wiedzę uczestników konkursu w zakresie znajomości działania ekonomii, gospodarki i finansów, a więc z miejsc, gdzie tworzy się bogactwo będące paliwem do rozwoju. Z drugiej strony odpytamy ich z zakresu nowoczesnych technologii – areny rozwiązań, które kształtować będą nasze życie w nadchodzących dekadach. Z trzeciej, pochylimy się nad medycyną i zdrowiem – filarem najbardziej zaawansowanych społeczeństw. Czwartą kategorią będzie energetyka i przemysł – a więc miejsca, w których tworzy się energia i innowacje. Wreszcie zapytamy uczestników konkursu o ich rozeznanie w sporcie i marketingu sportowym – nie tylko w jego historii, najlepszych wynikach czy znanych twarzach, ale też biznesowej stronie.
Dodatkowo, oprócz pięciu kategorii tematycznych, uczestnicy będą mogli sprawdzić swoją wiedzę w ramach superkategorii pod nazwą Omnibus. Będzie ona sprawdzać wszechstronność i interdyscyplinarność wiedzy uczestników.
W projekt zaangażowały się też marki, które doskonale rozumieją potrzebę budowania społeczeństwa opartego na wiedzy, edukacji i samorozwoju. Mecenasami Sigma Challenge są marki: Energa z Grupy Orlen, GSK, Medicover, Santander Bank Polska, Totalizator Sportowy oraz x-kom, partner Lenovo.
Zgłoszenia do konkursu potrwają do 26 maja do godz. 14.00. Zgłaszać się mogą studenci studiów I i II stopnia, a także jednolitych studiów magisterskich, między 18 a 26 rokiem życia.
Sam test wiedzy Sigma Challenge odbędzie się 28 maja za pośrednictwem dedykowanej platformy online. Dla zwycięzców zmagań w kategoriach tematycznych przewidziano nagrodę w wysokości 7000 zł oraz laptop Lenovo Yoga. Zwycięzca w kategorii omnibus otrzyma 10000 zł oraz Laptop Lenovo Yoga Pro.
Wszelkie informacje na temat Konkursu Sigma Challenge dostępne są na stronie https://xyz.pl/sigmachallenge