BE WELL! Wellbeing z Akademickim Biurem Karier

Wydarzenie dobiegło końca!

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom i zaproszonym gościom za udział w wydarzeniu.

BE WELL! Wellbeing z Akademickim Biurem Karier

Plakat promujący wydarzenie BE WELL. Kwiaty na tle zieleni. W dole plakatu sylwetka kowbiety z książką na głowie

Akademickie Biuro Karier zaprasza na wydarzenie poświęcone wellbeingowi!

BE WELL! Wellbeing z Akademickim Biurem Karier to wydarzenie stworzone by pomóc wam odnaleźć swój balans. Zapraszamy do udziału w warsztatach i panelu dyskusyjnym, które odbędą się w dniach 13-15 maja 2024 r.

Chcemy, aby uczestnicy wydarzenia zdobyli nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim nabyli praktyczne umiejętności, które pozwolą im zadbać o dobrostan psychiczny. Dlatego oprócz panelu dyskusyjnego otwierającego wydarzenie, przygotowaliśmy aż 4 warsztaty, podczas których zaproszeni eksperci i ekspertki podzielą się swoją wiedzą i w praktyce pokażą, co każdy z nas może zrobić, aby zadbać o swój wellbeing.

Nasze wydarzenie odbywa się pod hasłem: Dobrze czuć się lepiej!

W wydarzeniu:
panel dyskusyjny online z ekspertami –  zapisy: https://forms.office.com/e/0s8CaGYm3Z 
warsztat stacjonarny
Jak budować dobre relacje w dorosłym życiu? – zapisy: https://forms.office.com/e/pYsKgvVUUM
warsztat stacjonarny Oddech jako podstawowe narzędzie wellbeingowezapisy: https://forms.office.com/e/PrfkR4jzTV 
warsztat stacjonarny Digital wellbeing – jak zadbać o swoją higienę cyfrową?zapisy: https://forms.office.com/e/ZsFfnKp7KD 
warsztat stacjonarny Co zrobić by nie dac sie stresowi? Czyli praktyczne techniki radzenia sobie ze stresem. – zapisy: https://forms.office.com/e/7tmaVzGCPD 

DZIEŃ 1 – 13.05.2024 (poniedziałek) godz.: 16:30 PANEL DYSKUSYJNY ONLINE


Panel dyskusyjny online:
Czym jest wellbeing? Czemu warto zadbać o swój dobrostan? Jak pomóc w tym może pracodawca? O wellbeingu na rynku pracy i w życiu codziennym. 

13 maja 2024 r. godz. 16:30, online-MS Teams 



Serdecznie zapraszamy studentów i absolwentów Uniwersytetu Wrocławskiego do udziału w panelu dyskusyjnym, do którego zaprosiliśmy ekspertki i ekspertów w zakresie wellbeingu. Podzielą się z uczestnikami panelu swoim doświadczeniem i wiedzą na temat zadbania o dobrostan w miejscu pracy i poza nią. Wskażą różnice między działaniami wellbeingowymi w korporacji i mniejszej firmie oraz podzielą się swoimi spostrzeżeniami. spróbują odpowiedzieć na pytanie: czy młodzi pracownicy mają inne potrzeby niż ich starsi koledzy i koleżanki z pracy. 
Link do zapisów na panel: https://forms.office.com/e/0s8CaGYm3Z  



Poznaj Panelistki i Panelistów

Uśmiechnięta kobieta z pluszowym bananem w ręku siedzi przy biurku
Co-founder & Creative Director w agencji
More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”.
Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat.

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.

Trenerka  – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 12 lat, od 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji.  Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej, WSB w Gdańsku  czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.

Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

PROFILE SM:

https://www.linkedin.com/in/annaledwon/

https://www.facebook.com/anna.ledwon

https://www.instagram.com/ledwoledwo/

https://www.facebook.com/ledwoledwo

More Bananas https://morebananas.pl/

CRASH Mondays http://crashmondays.pl/


Dyrektorka BHP & Wellbeing w Santander Bank Polska

Managerka z wieloletnim stażem w wielu obszarach od operacji, przez obsługę klienta po troskę o dobrostan pracowników. Jest absolwentką studiów na kierunku Finanse i bankowość oraz pasjonatką psychologii. Swoje zainteresowania rozwija studiując psychologię na Uniwersytecie SWPS. Obecnie skupiona na działaniach BHP, Wellbeing & Mental Health w Santander Bank Polska na stanowisku Dyrektorki BHP & Wellbeing. Tworzy pionierskie rozwiązania w zakresie strategicznego zarządzania potencjałem kadr i programy poprawy dobrostanu pracowników.

Profil na LinkedIn: www.linkedin.com/in/malgorzatafurtak


Student Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Zarządzanie Projektami Społecznymi II stopnia oraz Koordynator Wolontariatu w Fundacji Uniwersytet Dzieci.

Od czasów gimnazjalnych związany z działalnością wolontaryjną, gdzie zaczynał jako Poseł do Parlamentu Młodzieży Wrocławia. W szkole średniej często występował w roli lidera – przez 2 lata był Przewodniczącym Samorządu Uczniowskiego oraz Liderem Rady Wolontariatu.

W trakcie studiów kontynuuje swój aktywizm społeczny, angażując się w inicjatywy na rzecz środowiska akademickiego. Jest członkiem takich organizacji jak Niezależne Zrzeszenie Studentów UWr, gdzie w kadencji 2021/2022 zajmował stanowisko Wiceprzewodniczącego ds. Finansów. Dodatkowo, uczestniczy w pracach Rady Wydziału Nauk Społecznych oraz Wydziałowej Rady Samorządu Studentów WNS.


Kierowniczka Akademickiego Biura Karier Uniwersytetu Wrocławskiego

Związana z Uniwersytetem od zawsze. Najpierw jako studentka i absolwentka pedagogiki, później jako doradca kariery w Biurze Karier. Od 2009 roku kieruje zespołem ABK, koordynując jego najważniejsze projekty m.in. program mentoringowy, targi pracy i praktyk kampus kariery, ogólnouniwersyteckie przedmioty ponadprogramowe związane z przedsiębiorczością i rynkiem pracy, projekty rozwojowe realizowane z pracodawcami. Asesorka metody assessment center, facilitatorka metod Open Space i Design Thinking. Wchodzi w skład zespołu Akademii Tutoringu UWr. Członkini senackiej Komisji Nauczania oraz Uczelnianej Komisji Jakości Kształcenia.

DZIEŃ 2 – 14.05.2024 (wtorek)

Drugiego dnia wydarzenia BE WELL! Wellbeing z Akademickim Biurem Karier zapraszamy studentów do opuszczenia murów Uczelni i wyjścia z nami na Łąkę znajdującą się na Kampusie Grunwaldzkim Uniwersytetu Wrocławskiego.
Zachęcimy studentów do zdobycia wiedzy na temat budowania relacji w nietypowy sposób-poprzez udział w warsztatach w formule World Cafe.
Chętni będą mogli także poszerzyć swoją wiedzę na temat oddechu podczas warsztatów dedykowanych temu tematowi. 
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi opisami warsztatów i rejestracji!

Harmonogram warsztatów

14.05.2024, godz:13:30 – 15:30, Łąka na terenie Kampusu Grunwaldzkiego UWr (wejście od ul. Polaka 14)

Czym jest World Cafe?
To metoda łącząca elementy kreatywnego warsztatu, dyskusji grupowej i networkingu. To nie tylko pasywne przysłuchiwanie się prelegentom, ale możliwość aktywnego uczestnictwa w dyskusji, wymiany myśli i doświadczeń z innymi uczestnikami. W tracie tego wydarzenia będziemy rozmawiać o kluczowych aspektach budowania relacji w dorosłym życiu.
Jako gospodarzy stolików zaprosiliśmy gości, którzy poprowadzą dyskusję i podzielą się doświadczenie na bliskie im tematy związane z tematem warsztatu.

Poznaj naszych gości:

  • Wiktoria Ryś oraz Łukasz Zembrzuski z Biura Odpowiedzialności Społecznej UWr – o budowaniu relacji na studiach, podczas działalności społecznej i w pracy
    Wiktoria Ryś – absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, ukończyła studia pedagogiczne o specjalnościach pedagogika opiekuńcza z terapią oraz resocjalizacja. Obecnie kształci się dodatkowo na studiach podyplomowych z zakresu socjoterapii.  Od lat działa z ludźmi i dla ludzi.  Jeszcze jako studentka angażowała się w życie społeczności akademickiej pełniąc funkcje w Zarządzie Samorządu Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, organizując liczne wydarzenia oraz działając ze środowiskiem studenckim w całej Polsce. Od 2020 roku pracuje w Biurze ds. Odpowiedzialności Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i odpowiada za współpracę z otoczeniem społeczno-gospodarczym. Posiada duże doświadczenie we współpracy z różnymi grupami, w tym z dziećmi, młodzieżą oraz młodymi dorosłymi, angażuje się na rzecz społeczności lokalnych i pracę w organizacjach pozarządowych. Koordynowała liczne projekty oraz prowadziła warsztaty edukacyjne, społeczne, kulturalne i animacyjne. Współpracuje również z jedną z wrocławskich szkół ponadpodstawowych, gdzie z młodzieżą często pracuje w tematyce świadomego budowania różnych relacji.  Uwielbia poznawać ludzi, rozmawiać, ale też słuchać drugiego człowieka. Prywatnie uwielbia siatkówkę, kajaki, taniec oraz spędzać czas z przyjaciółmi.

    Łukasz Zembrzuski – pedagog, ukończył resocjalizację, w młodości dziennikarz radiowy, od 2003 współpracuje z Uniwersytetem Wrocławskim i Uniwersytetem Trzeciego Wieku w UWr, koordynator działań grup ćwiczeniowych i wolontariuszy oraz pełnił funkcję mentora w projekcie NCBiR Wieża Pokoleń oraz trenera w projekcie: Dolnośląski e-SENIOR. W ramach Biura ds. Odpowiedzialności Społecznej UWr współtworzy działania integrujące społeczność akademicką Uniwersytetu Wrocławskiego (Akademicki Budżet Otwarty) a także łączące różne środowiska w ramach wydarzeń outdoorowych (Event dla Ziemi, Święto Osiedla Plac Grunwaldzki). Inicjator akcji włączających szkoły podstawowe i średnie do współpracy z Uniwersytetem Wrocławskim (wolontariat dla uczniów 7-8 klas szkół podstawowych, charytatywny wernisaż “Pomaganie jest Sztuką – Razem z Sebastianem” – współpraca z Liceum Sztuk Plastycznych we Wrocławiu i Biblioteką Uniwersytecką) Posiada bogate portfolio artystyczne, stworzył kilkadziesiąt filmów reportażowych i reklamowych. Tworzył filmy dla Kogeneracji S.A., Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016, MGI Music, Instytutu Pedagogiki UWr, Teatru Tańca STEP oraz Kina Nowe Horyzonty. Pochłania treści związane z rozwojem duchowym, interesuje się psychologią, teatrem i grami planszowymi. Swój wolny czas dzieli pomiędzy kalisteniką i grą na gitarze.

  • Julia Banasiewicz i Marta Latacz z firmy Knowable – o budowaniu relacji w mentoringu oraz w miejscu pracy
    Julia Banasiewicz – Communication and Internal Initiatives Specialist w firmie Knowable. Przez ostatnie dwa lata aktywnie angażowałem się zarówno w komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną w Knowable. Moja główna rola w Knowable polega na wspieraniu wewnętrznych komitetów w organizowaniu inicjatyw obejmujących całą firmę. Moja przygoda z komunikacją wewnętrzną rozpoczęła się w czasach studenckich, kiedy przewodziłem projektowi komunikacyjnemu w jednej z największych fabryk wiodącej marki samochodowej. Z biegiem czasu doskonaliłem swoje doświadczenie w łączeniu umiejętności miękkich z efektywnym zarządzaniem i organizacją pracy. Ponadto jestem głęboko zaangażowany we wspieranie rozwoju umiejętności miękkich wśród członków naszego zespołu. Poza pracą zawodową jestem zapalonym entuzjastą projektowania graficznego, konsekwentnie rozwijając swoje umiejętności w tej kreatywnej dziedzinie.

    Marta Latacz – Recruitment and HR Specialist w firmie Knowable. Zawsze wiedziałam, że w pracy zawodowej chcę wykonywać zadania dzięki którym będę mogła się  spełniać, realizować swój potencjał i wykorzystywać wrodzone talenty. Poddałam się procesowi coachingowemu który pozwolił mi na odkrycie moich talentów, mocnych stron a następnie wybór ścieżki kariery. Od wczesnych lat studiów byłam zainteresowana psychologią oraz rozwojem potencjału ludzkiego, liczne ksiażki rozwojowe które pochłaniałam oraz proces coachnigu przekonały mnie do wyboru kierunku studiów magisterskich- Psychologia Biznesu. Studia te pozwoliły mi na zdobycie wiedzy teoretycznej w obszarach takich jak: zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie talentami, psychologia osobowości i różnic indywidualnych i wiele innych tematów z zakresu zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz psychologii. Podczas studiów postanowiłam rozpocząć rozwój zawodowy i tak podjęłam się pracy na stanowisku Administatora ds. Rekrutacji i Komunikacji w dużej wrocławskiej korporacji a następnie jako Specjalista ds. Rekrutacji i HR w firmie Knowable. W Knowable, gdzie obecnie pracuję zarządzam procesami rekrutacji, onboardingu pracowników oraz współpracą z uczelniami. Rozwijam również swoje kompetencje jako trener wewnętrzny prowadząc szkolenia z zakresu umiejętności miękkich. Praca w tym obszarze daje mi ogrom satysfakcji i pozwala na realizację mojego potencjału. Pasja do wsparcia drugiego człowieka na ścieżce rozwoju zawodowego i osobistego pomogła mi w podjęciu kolejnego kroku w rozwoju zawodowym. Od października rozpoczęłam studia na kierunku „Coaching w biznesie”.

  • Filip Bieniek z Pracowni Konsultacji i Poradnictwa Psychologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego – o tym co dają nam relacje i jak budować zdrowe relacje w naszym życiu
    Filip Bieniek – Student V roku Psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim, po ukończonej klinicznej ścieżce edukacyjnej, aktywny członek Pracowni Konsultacji i Poradnictwa Psychologicznego przy Instytucie Psychologii UWr.

  • Elżbieta Klausa z Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Uniwersytecie Wrocławskim – o budowaniu relacji międzypokoleniowych i korzyściach z takich relacji
    Elżbieta Klausa –
    słuchacz na Uniwersytecie Trzeciego Wieku na Uniwersytecie Wrocławskim. Opiekun praktyk studenckich na Uniwersytecie Trzeciego Wieku UWr. 

  • Weronika Szenhofer, założycielka Zespołu Artystyczno-Teatralnego NOMEN OMEN – o budowaniu relacji w stowarzyszeniach i podczas studiów
    Weronika Szenhofer –
    założycielka i przewodnicząca Zespołu Artystyczno-Teatralnego NOMEN OMEN. Finalistka Studenckiego Nobla 2023 w kategorii Działalność Społeczna. Od zawsze kocha działać i robić „coś więcej”. W trakcie studiów aktywna działaczka w 12 NGO’sach, w tym Członkini 4 zarządów jako: Wiceprezes ds. Projektów, Wiceprzewodnicząca ds. Human Resources, Wiceprzewodnicząca ds. Promocji, Sekretarzyni oraz Przewodnicząca Zarządu. Koordynatorka wielu projektów społecznych i artystycznych, działaczka społeczna, animatorka, wolontariuszka, liderka. Poza tym entuzjastka teatru, muzyki, poezji, konferansjerki, herbaty i wszystkich procesów zarządzania. W działaniu najważniejsze dla niej są relacje, komunikacja i profesjonalizm. Słowa, których najczęściej używa to: „na luziku”, „żyć to działać” oraz „non omnis moriar”.

  • Katarzyna Grzejszczak z KN Genderówka – o otwartości i stereotypach w budowaniu relacji
    Katarzyna Grzejszczak
    – studentka IV roku psychologii, członkini koła naukowego Genderówka, działaczka społeczna.  Obszarem jej zainteresowań są kwestie różnorodności i inkluzywności, tematyka gender oraz szerokopojęte kwestie relacyjne. Ceni poszerzanie swojej perspektywy dzięki poznawaniu podejścia innych ludzi, otwarty dialog i interdyscyplinarne podejście.

Wydarzenie stacjonarne, obowiązują zapisy, liczba miejsc jest ograniczona.

LINK do rejestracji: https://forms.office.com/e/pYsKgvVUUM 

14 maja o godz.: 16:00, Łąka na Kampusie Grunwaldzkim Uniwersytetu Wrocławskiego (wejście od ul. Polaka 14)

Warsztat będzie miał charakter teoretyczny i praktyczny. Celem części teoretycznej będzie uzasadnienie, dlaczego oddech jest podstawowym narzędziem wellbeingowym i w jaki sposób oddychać, aby odczuwać poprawę stanu psychicznego? Część praktyczna będzie polegała na pracy indywidualnej skłaniającej do autorefleksji i samoobserwacji dotyczącej własnego sposobu oddychania. A kolejne ćwiczenia będą przygotowywały do codziennej, samodzielnej praktyki powolnego i głębokiego oddychania.

Zagadnienia:

  • Relacje między ciałem, oddechem i umysłem
  • Wpływ oddechu na stan psychiczny
  • Oddech jako technika psychosomatyczna
  • Cechy oddechu sprzyjającego zdrowiu
  • Powolne, głębokie oddychanie

Potrzebne materiały:

  • mata/karimata + mała poduszka (coś do podłożenia pod głowę)
  • telefon z dostępem do Internetu i słuchawkami;

Poznaj prowadzącą: 

mgr Magdalena Mróz – psycholog, doktorantka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.  Członek zespołu Laboratorium Badań Nad Zachowaniami Żywieniowymi EAT Lab. Zafascynowana psychosomatyką – tym jak kondycja psychiczna wpływa na organizm oraz jak poprzez ciało można oddziaływać na psychikę. Na co dzień zajmuje się pracą badawczą w tym obszarze.

Wydarzenie stacjonarne, obowiązują zapisy, liczba miejsc jest ograniczona.
Uwaga: do udziału w warsztacie niezbędne będzie potwierdzenie stanu zdrowia pozwalającego na udział w warsztacie. Przyniesienie własnej maty oraz telefonu z dostępem do internetu oraz ze słuchawkami.

Link do zapisów: https://forms.office.com/e/PrfkR4jzTV 

DZIEŃ 3 – 15.05.2024 (środa)

Ostatniego dnia wydarzenia BE WELL! Wellbeing z Akademickim Biurem Karier zapraszamy studentów do poznania na czym jest digital wellbeing i jak wprowadzić jego elementy do naszego życia. Chętnych zaprosimy też do przyjrzenia się emocjom, szczególnie tym, które na co dzień nazywamy “stresem”. 
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi opisami warsztatów i rejestracji!

Harmonogram warsztatów

15 maja o godz.: 13:30, ul. Szewska 36, sala 208.

Warsztat połączy wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat dobrostanu cyfrowego. Uczestnicy warsztatu dowiedzą się, jak zachować higienę podczas korzystania z mediów cyfrowych. Warsztaty pokażą, jak digital wellbeing łączy się z cyberbezpieczeństwem. Jednak warsztat nie będzie skupiał się jedynie na zagrożeniach! Ma na celu pokazać, jak zadbać o optymalne i zbalansowane korzystanie z technologii.

Poznaj prowadzącego:

Tomasz Wiertelak – Head of Sales w firmie Oktawave S.A., to doświadczony profesjonalista z obszaru IT i cyberbezpieczeństwa, obecnie uczestnik programu Executive MBA – Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem i usługami cyfrowymi na Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Posiada bogate wykształcenie, zdobywane na Wydziale Fizyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także podczas studiów podyplomowych z zarządzania (Wydział Prawa i Administracji UAM) oraz studiów podyplomowych na kierunku Coaching z elementami psychologii (Uniwersytet SWPS). Tomasz rozwija obecnie swoje kompetencje w obszarze zarządzania cyberbezpieczeństwem. Od ponad 20 lat jest mocno związany zarówno IT jak i cyberbezpieczeństwem. W czasie swojej kariery zawodowej pełnił role zarówno w obszarach związanych z IT – administrator systemów, kierownik działu IT, architekt rozwiązań teleinformatycznych, jak i w obszarach związanych z bezpieczeństwem danych – administrator bezpieczeństwa informacji, audytor bezpieczeństwa teleinformatycznego. Karierę rozwijał w takich organizacjach jak Netia, Atende, a obecnie Oktawave S.A.. Przez lata pracy zawodowej zdobył szerokie doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania do sprzedaży produktów i rozwiązań w obszarze IT i cyberbezpieczeństwa, a także sprzedaży usług teleinformatycznych i cyberezpieczeństwa. Tomasz jest członkiem Rady Izby w Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji i aktywnie uczestniczy w komitetach Fintech i Gaia-X. Ponadto, działa w stowarzyszeniu ISSA Polska, a w latach 2005–2011 pełnił funkcję członka władz Oddziału Wielkopolskiego Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Twórca webinarów i mówca konferencyjny. Poza pracą zawodową, Tomasz angażuje się w działania społeczno-edukacyjne. Od kilku lat aktywnie uczestniczy w programie Mentoringowym Uniwersytetu Wrocławskiego, udzielając wsparcia młodym ludziom w kształtowaniu ich ścieżki zawodowej. W wolnym czasie Tomasz czerpie radość zarówno z żeglowania, jak i z wędrówek z aparatem fotograficznym. Pasjonuje go podróżowanie, zwłaszcza w kierunku malowniczych regionów winiarskich.

Wydarzenie stacjonarne, obowiązują zapisy, liczba miejsc jest ograniczona.

LINK do zapisów: https://forms.office.com/e/ZsFfnKp7KD

15 maja o godz.: 15:30, ul. Szewska 36, sala 208.

Warsztat skupi się na praktycznym podejściu do zarządzania swoimi emocjami. Uczestnicy poznają definicję stresu, dowiedzą się, jak rozróżnić odczuwane emocje i jak z nimi pracować. Podczas warsztatu obalone zostaną mity na temat stresu a każdy uczestnik zostanie indywidualnie zbadany autorskim kwestionariuszem sprawdzającym styl radzenia sobie ze stresem.

Poznaj prowadzącą: 

Anna Cieślik – CEO Pracowni Rozwoju – psycholożka, trenerka biznesu, eduzmieniaczka i pasjonatka popularyzowania psychologii w życiu człowieka. Od 19 lat szkoli kadry biznesu, edukacji oraz pracuje coachingowo z klientami indywidualnymi. Miłośniczka ludzi, odkrywania ich potencjału i wzmacniania sił psychicznych. Pracując jako wykładowczyni w Instytucie Psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim dzieli się wiedzą sprawdzoną empirycznie i pokazuje, jak wykorzystać ją w praktyce. Jest członkinią Zarządu Polskiego Towarzystwa Biznesu. Stosuje niekonwencjonalne metody wspierania rozwoju, jednak każde jej działania są przemyślane i powstają w oparciu o dowody naukowe. Uwielbia pracę z wykorzystaniem metafor i analogii. Czerpie inspiracje ze sztuki, literatury oraz z życia, dzięki czemu wiedza, którą się dzieli jest zrozumiała dla każdego. Jej zainteresowania naukowo-dydaktyczne koncentrują się wokół problematyki polepszania jakości życia i zarządzania emocjami w kontaktach międzyludzkich. Pisze artykuły i książki popularnonaukowe, opracowuje programy edukacyjne, a także tworzy autorskie metody edukacyjne służące rozwijaniu kompetencji emocjonalno-społecznych, tj. kostka edukacyjna EduCube, Mapa Emocji czy karty „Oswajamy Emocje”.

Dyplomy i certyfikaty: dyplom magistra psychologii, Uniwersytet Wrocławski (2005), dyplom ukończenia studiów doktoranckich, Uniwersytet Wrocławski (2010), akredytacja VCC – conducting VCC standard training sessions in social skills (2018), certyfikaty uczestnictwa w szkoleniach z zakresu kompetencji przywódczych organizowane przez PTTB (polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu) i ICAN Institute (2020), Członkini Zarządu PTTB (Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu)

Kontakt:

Wydarzenie stacjonarne, obowiązują zapisy, liczba miejsc jest ograniczona.
Link do zapisów: https://forms.office.com/e/7tmaVzGCPD

Jeśli zauważyłeś/łaś jakiś błąd na stronie (np. coś się źle wyświetla, któryś z linków nie działa) zgłoś go tutaj.
Zgłoś problem na stronie
Zgłoś problem na stronie
Jeśli zauważyłeś/łaś jakiś błąd na stronie (np. coś się źle wyświetla, któryś z linków nie działa) zgłoś go tutaj.